Συνταγές

Σνακς που θα σε ξετρελάνουν αλλά έχουν μέχρι… 100 θερμίδες

σνακς

Σου αρέσει να έχεις πάντα μέσα στην τσάντα σου κάτι να τσιμπάς. Αυτό που λέμε… σνακς της ημέρας. Και κάπου εδώ θέλουμε να σε χειροκροτήσουμε καθώς μας ακούς και μας διαβάζεις. Τα σνακς μειώνουν τις λιγούρες και βοηθούν τον μεταβολισμό να κάνει καύσεις και να λειτουργεί καλύτερα.

Παρακάτω, λοιπόν, σου έχουμε μια λίστα με σνακς που έχουν μέχρι και 100 θερμίδες. Ούτε μία παραπάνω… Μπορείς, λοιπόν, να τα απολαμβάνεις άφοβα.

Σνακς που θα σε ξετρελάνουν αλλά έχουν μέχρι… 100 θερμίδες

4 κράκερ ολικής αλέσεως, αλειμμένα με 1 κ.σ. κότατζ και μαρμελάδα. (86 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά)

1 μικρό κομμάτι κέικ λεμόνι. (100 θερμίδες, 2,5 γραμμ. λιπαρά)

1/2 γκρέιπφρουτ πασπαλισμένο με 1/2 κ.σ. μαύρη ζάχαρη, ψημένο για 5 λεπτά στο φούρνο. (69 θερμίδες, 0 γραμμ. λιπαρά)

3/4 του φλιτζανιού μάνγκο, περιχυμένο με χυμό μοσχολέμονου και πασπαλισμένο με νιφάδες κόκκινης πιπεριάς. (86 θερμίδες, 0,5 γραμμ. λιπαρά)

Σνακς με λιγότερες από 100 θερμίδες: Αν θες κάτι σε chips

Ψητά τσιπς μήλου (1 μήλο κομμένο σε λεπτές φέτες, πασπαλισμένο με 1 κ.γ. κανέλα και ζάχαρη·– ψήσε τις στους 120οC για μία ώρα, μέχρι να γίνουν τραγανές). (99 θερμίδες, 0 γραμμ. λιπαρά)

Τσιπς τορτίγιας (κόψε 1 τορτίγια σε τρίγωνα, περίχυσέ τα με 1/2 κ.σ. ελαιόλαδο και ψήσ’ τα στους 180οC για 10 λεπτά) με 2 κ.σ. σάλτσα ντομάτας. (80 θερμίδες, 3 γραμμ. λιπαρά)

16 πατατάκια στο φούρνο. (96 θερμίδες, 3 γραμμ. Λιπαρά)

1 φλιτζ. ραπανάκια σε μπαστουνάκια με 2 κ.σ. χούμους για ντιπ. (96 θερμίδες, 3 γραμμ. λιπαρά)

1 φλιτζάνι έτοιμη κοτόσουπα με μυρωδικά (μαϊντανό ή άνιθο). (80 θερμίδες, 2,5 γραμμ. λιπαρά)

1 μεγάλο σφιχτό βραστό αβγό, κομμένο σε φέτες και πασπαλισμένο με αλάτι, πιπέρι ή μοσχοκάρυδο. (80 θερμίδες, 6 γραμμ. λιπαρά)

2 καρότα κομμένα σε μπαστούνια με ντιπ: 70 γραμμ. άπαχο γιαούρτι με μαϊντανό, άνηθο, μοσχοκάρυδο και λεμόνι. (99 θερμίδες, 0,5 γραμμ. λιπαρά)

85 γραμμ. γαλοπούλα σε φέτες, αλειμμένη με 1/2 κ.γ. μουστάρδα Ντιζόν και τυλιγμένη σε 2 φύλλα μαρουλιού. (90 θερμίδες, 1 γραμμ. λιπαρά)

1 φλιτζάνι μους μαύρης σοκολάτας. (60 θερμίδες, 3 γραμμ. λιπαρά)

1 smoothie (χτύπησε στο μπλέντερ 3/4 του φλιτζανιού άπαχο γάλα, 1 κ.σ. κακάο, 1/4 μπανάνα και 3 παγάκια). (72 θερμίδες, 1 γραμμ. λιπαρά)

Μία μικρή πίτα ολικής αλέσεως αλειμμένη με 2 κ.σ. γκουακαμόλε. (77 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά)

1/2 μέτρια ψητή πατάτα (τρύπησέ την και βάλ’ τη στο φούρνο μικροκυμάτων για 4 λεπτά), γαρνιρισμένη με 1 κ.σ. γιαούρτι με 0% λιπαρά και 1 κ.σ. σάλτσα ντομάτα. (81 θερμίδες, 0,5 γραμμ. λιπαρά)

Related Posts